-♥~♥-

Alla inlägg under augusti 2011

Av mspmoowa - 18 augusti 2011 12:26

Heej .. Har gjort 3 designer till rubina-äger!! ♥ Hon ska få välja vilken hon vill ha :)

Nr 1 :

     med denna bakgrunden :

 

Nr:2

  med denna bakgrunden :

 

Nr 3 :

     med denna bakgrunden :

 

// Moowa

Av mspmoowa - 16 augusti 2011 11:35

Nu är den nya designen klar & inlaggd på bloggen ! ;D ♥

Blev faktiskt nöjd :) första designen i mitt nya bildredigeringsprogram :u) Fick det igår så har ju nt lärt mig så mkt om det än. Och om ngn vill ha en design till sin blogg , så är det bara att säga till ;D ♥ jag älskar att designa bloggar :uD ♥

  Pussii,Pussii // Moowa ♥

ps. om nu undrar vf jag nt tog min sluttext är det för att ... den nt passar till den  nya designen :) ♥

Av mspmoowa - 15 augusti 2011 09:44





Dagens Outfit idag blir ....

  This One ! :) ♥

 

Av mspmoowa - 14 augusti 2011 10:53

HejHej, Jag funderar över att köpa en look till en ny design jag kmr göra ! Looken är av Cherry.Devil  ;) Gillar hennes lookar :8 & Nej jag har inte gått och blivit ''emo'' om ni tror de ... Man behöver nt vara ngt sånt för att gilla en look ;') har tyvär inga bilder på looken ... men Ska samla lite sc så jag kan köpa den ;')

 

Av mspmoowa - 12 augusti 2011 10:45

Hej Bloggen Jag läste Jennistars blogg ! & Hon sa vart hon bodde i msp :) Nu ska jag säga vart jag bor ! ;D

  I den dära lilla huset som pilen pekar på :) Nära Jennistar !!! Nära Karuseller & Nära en natt-klubb ;p Lista gärna ut var ni bor i msp & lägg upp de i era bloggar , men se till att ingen annan bor  där :)

 

Av mspmoowa - 11 augusti 2011 20:18

Heeellluuuww !! ;D

Har en ny design till bloggen .. Parisa Gjorde en till mig först , jättefin vah den men sen prövade jag på att göra en själv & tyckte den blev bra :) Msp gubben blev lite Weird men annars bra :) .. Svaren hur jag typ gör mina designer

      Jaa , en liten jobbig person sa att jag ljög och att den inte trodde på mig när jag sa att min design inte va psshoppad & inte hade ps saker fick den lite utbrott -.-

Så står det även lite om hur jag gör mina designer..

 

Av mspmoowa - 11 augusti 2011 09:36

Hej !! Tack Parisa för att du gedde mig denna fina designen !! ;D <3 // Moowa

Av mspmoowa - 6 augusti 2011 11:18

  Bilden säger allt ... Nya msp funkar nt ... -.- Man kan nt vah med sina kompisar , man kan inte chatta , inte kunnat byta elr köpa nya saker & kläder , inte titta in på t.ex jennistars rum eller profil om man säger så , inte kunnat köpa looks !!!!!!!!!!!!!!! DE LAGGAR SOM IN I HELVETTE !!!! SKA SLUTA TROR JAG !!! MAN VILL JU FAN KUNNA GÖRA NGT PÅ MSP !!!!  // Moowa

Presentation


Hej ! Jag heter Moowa på Msp ! Och dehär är en blogg om mitt Msp Liv ! :D ♥ följ & komentera gärna bloggen ♥♥♥

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad tror ni jag heter irl ? >;D
 Malin
 Minnah
 Moa
 Mimmi
 Maria
 Marianne

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards