-♥~♥-

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2011

♥Ny Design♥

Av mspmoowa - 16 augusti 2011 11:35

Nu är den nya designen klar & inlaggd på bloggen ! ;D ♥

Blev faktiskt nöjd :) första designen i mitt nya bildredigeringsprogram :u) Fick det igår så har ju nt lärt mig så mkt om det än. Och om ngn vill ha en design till sin blogg , så är det bara att säga till ;D ♥ jag älskar att designa bloggar :uD ♥

  Pussii,Pussii // Moowa ♥

ps. om nu undrar vf jag nt tog min sluttext är det för att ... den nt passar till den  nya designen :) ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mspmoowa - 12 oktober 2011 14:24

Här kommer före och efter bilder på mina naglar ;*D  Före:     Efter:        Fint ? ♥ Skriv gärna en koomentar och fråga ;3   // Moowa ...

Av mspmoowa - 28 september 2011 19:16


Har gjort designen till BonnieW`s blogg nu .. Men hon logga när jag skulle säga de så jag får vell göra de ngn annan dah ... HÄR KOMMER DEN    Ganska fin elr ? ;o .. Skit i & komentera taskiga saker för godkänner ändå inte dom -.- // Moowa ♥...

Av mspmoowa - 26 september 2011 17:09

HejHej ;')) Ja, Jag har inte kommit på en tävling än så jag skriver om det i ngt annat inlägg :3 Men BonnieW ville ha en header till sin blogg så jag får LA göra de då ! ♥ Men mst fråga hur hon vill att den ska se ut ;'3 Jaja, nu ska jag gå oc...

Av mspmoowa - 25 september 2011 14:51

BloggPausen är över ! Japp, De är den .. ;') skrev inte att jag hade de i bloggen för tänkte att ni inte va så trögfattadeSötnoowwsar ♥ Jag har gjort en ny design , blev nöjd med den men F*ck vad suddig den blev ? ;o det har aldrig varit s...

Av mspmoowa - 18 augusti 2011 12:26

Heej .. Har gjort 3 designer till rubina-äger!! ♥ Hon ska få välja vilken hon vill ha :) Nr 1 :      med denna bakgrunden :   Nr:2   med denna bakgrunden :   Nr 3 :      med denna bakgrunden :   // Moowa ...

Presentation


Hej ! Jag heter Moowa på Msp ! Och dehär är en blogg om mitt Msp Liv ! :D ♥ följ & komentera gärna bloggen ♥♥♥

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad tror ni jag heter irl ? >;D
 Malin
 Minnah
 Moa
 Mimmi
 Maria
 Marianne

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards